top of page
Search

7 квітня – Всесвітній день здоров’я




Щорічно 7 квітня весь світ відзначає важливу подію  –  День здоров’я. Дата була обрана не випадково: 7 квітня 1948 почала свою діяльність Всесвітня організація здоров’я, яка проводить безліч досліджень і займається питаннями поліпшення якості життя населення планети.

Мета заходу – наголосити на важливості здоров’я кожної людини і людства в цілому та привернути увагу громадськості до цих питань.

Стан здоров’я населення є однією з актуальних проблем багатьох країн світу, адже здоров’я населення – одна з головних складових національного багатства країни, рушійна сила економічного та соціального розвитку держави, репродуктивності населення. Тільки здорова людина може ефективно працювати, створити міцну сім’ю, приносити максимальну користь суспільству, ставити цілі і досягати їх, максимально реалізовувати свій потенціал.

Бути здоровим – вимога часу. Піклуватися про своє здоров’я – це актуально, модно і престижно! Здоров’я – це неоціненний скарб, який необхідно зміцнювати і берегти. Але часто ми ставимося до нього досить легковажно. Стреси, шкідливі звички, малорухливий спосіб життя – далеко не весь перелік того, чим людина його погіршує.

У наш час здоров’я – це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища. Згідно з даними вчених, здоров’я залежить від багатьох чинників: більше ніж на 50% воно обумовлене способом життя людини, на 40% – соціальними і природними умовами життя, на 10% – спадковістю.

Геніальний лікар і філософ Давнього світу Гіппократ стверджував, що діяльність людини визначає її життя і її хвороби. Висновок такий: здоровий спосіб життя був і залишається актуальним.

На сьогодні актуальність стану нашого здоров’я обумовлена ​​зростанням і зміною характеру навантажень на людський організм, у зв’язку зі збільшенням ризиків техногенного та екологічного характеру, воєнним станом.  У ситуації, що склалася, турбота про здоров’я і самопочуття індивідуума пов’язана з виживанням і збереженням людини як виду.

Найчастіше людина починає замислюватися про свій спосіб життя і здоров’я, коли її наздоганяє хвороба чи нездужання. Турбота про своє здоров’я не має бути проблемою, турбота про своє здоров’я повинна бути способом життя.

Хочеться в День здоров’я нагадати всім основні складові здорового способу життя:

·      гігієна;

·      рух – це життя;

·      відмова від шкідливих звичок;

·      здоровий сон;

·      правильне харчування;

·      загартовування;

·      профілактика захворювань;

·      дотримання правил поведінки під час повітряних тривог.

Із метою привернення уваги молодого покоління до стану здоров’я, профілактики захворювань, мотивації до здорового способу життя в кожній академічній групі коледжу заплановано інформаційну годину до Дня здоров’я. Здобувачі освіти разом із кураторами проаналізують складові здоров’я, користь занять спортом; обговорять правила здорового способу життя і здорове харчування, а також переглянуть відеоматеріали і, можливо, створять свої.

Пропонуємо всім доєднатися до флешмобу, який до Дня здоров’я підготувала 11-Д група.




bottom of page